ΘΕΟΣ ΗΛΙΟΣ !!!

Troy_Metope

 

Όταν παρατηρήσεις
τα φυτά, τα δένδρα,
τους θάμνους,
τα λουλούδια,
τα αστάχυα,
όλα τα Δημητριακά!
Προπαντός του Ήλιου
Το κίτρινο λουλούδι!!!
Όλα τα φυτά και δέντρα
στρέφουνε το πρόσωπο,
την Μύτη,
προς το πρόσωπο
του Θεού Ήλιου!!!

Όλη η φύση
Αναγνωρίζει,
το φώς το Αληθινό !!!
Ενώ οι άνθρωποι
αναγνωρίζουν το σκοτάδι…
Ουρανέ Πατέρα μου
Και Γης Μάνα Γλυκιά!!!
Θεέ Ήλιε Αρχιβασιλέα
Ζωοδότη,
ποτές σου δεν κοιμάσαι
ποτές σου δεν αναπαύεσαι!!!
Όχι (6) έξι μέρες εργασία
Και την έβδομη
Ξάπλα, μάσα
Και χαρέμια…

Θεέ Ήλιε,
σε χρειάζεται το Σύμπαν
και όλος ο Πλανήτης!!!

«Ω Θεέ Ήλιε Όνομα Γλυκό,
στους Χιώτες!!!
Στους Θράκες αλογοτρόφους
Αγαπητό !!!

«Ω πανάρχαια Φλόγα!!!
Θεέ Ήλιε, λυπήσου με,
εσύ που οι σοφοί
αποκαλούν γεννήτορα
Των Θεών
Και Πατέρα όλων
τον πραγμάτων»!!!

Ο Μονοθεϊστής Ορφέας,
με πάθος πάντα
θαύμαζε το Θεό Ήλιο!!!

Οι Χιώτες οι τελευταίοι
Έλληνες Ηλιολάτρες!!!

Εάν κάνει,
καμία απόπειρα
Ο ΠΑΤΕΡΑΣ ΘΕΟΣ ΗΛΙΟΣ,
Την Μανά Γαία να φιλήσει…
Όλα τα νερά θα τα ρουφήξει
Θα κοχλάζει η θάλασσα
θα γίνει ένα καμίνι
το Έβερεστ, τα Himalayans
και ο Καύκασος,
θα βρεθούν στη Αυστραλία!!!

Δεν θα υπάρχει πια
Γαλάζιος Ουρανός,
Ούτε Βοράς,
Ούτε Ο Νότος…
Θα νικηθεί Ο Αίολος...

Ω, Θεέ Ήλιε,
δείξε Έλεος!!!

(ΘΕΕ Ήλιε ζωοδότη
Πατερά όλων των πραγμάτων,
πελώρια Θεία Δύναμης!!!
Ουρανέ Πατέρα μου
Και Γης Μανά Γλυκιά)!!!
Αυτά ήταν τα λογία του Πατέρα μου!!!

Ουρανέ Πατέρα μου !!!
Πατέρα του Πατέρα μου)!!!
Πατερά τον Προπατόρων Μου!!!

ΕΛΛΗΝΑ,
σε ικετεύω!!!
Κοίταξε τον Ουρανό
να δεις ποσό Μεγάλος,
Απέραντος
που Είναι
Ο Πατέρας σου!!!
Κατοικεί μέσα
στα σπλάχνα σου!!!
Είναι μέσα στην τσέπη σου,
μέσα στα παπουτσιού
μέσα στα βάθη της θάλασσάς
μέσα στις γαλάριες
και της σπηλιές!
Σύμμαχος με τον Θεό Ήλιο,
είναι ο εχθρός της μούχλας!!!

Ουρανέ Πατέρα μου,
είσαι Γεμάτος Ζωή
Και Οξυγόνο,
είσαι η κυριότερη τροφή,
η συντηρήση τον πάντων!!!

Θεϊκό Ιερό το Οξυγόνο !!!

Άνθρωπε,
Ο Πατέρας σου
κι η Μάννα σου,
Θα έρθει η ώρα
να σε εγκαταλείψουν…
Θα προσφέρουν
την τελευταία τους πνοή,
Στον Ουρανό Πατέρα,
το σώμα τους
στην Μάνα Γαία!!!

Ουρανός Πατέρας,
Η αιώνια κατοικία!!
Ο Ουρανός Πατέρας
ποτέ δεν σε εγκαταλείπει!!!

Η Μάνα Γαία
Απορροφά
την κάθε λύπη!
Όταν ξεψυχά ο άνθρωπος,
Η ψυχή είναι τόσο ελαφριά...
Δεν την σηκώνει η ζυγαριά,
Δεν την τραβά τα’αγκίστρι…
Δεν έχει την ανάγκη,
από σατανάδες,
αγγέλους συνοδούς,
ανύπαρκτους θεούς.
Όλους τους Ξεγελά,
και ενώνεται αστραπιαία
με τον Ουρανό Πατέρα!!!

Οι ανύπαρκτοι θεοί,
οι ανύπαρκτοι άγγελοι,
δεν έχουνε ιδέα,
δεν έχουν γνώση.
Θα το καταλάβεις,
θα το αισθανθείς,
όταν είσαι έτοιμος και εσύ
να παραδώσεις
πνεύμα και ψύχη
στον Γαλάζιο Αιθέρα!!!

Όταν είσαι έτοιμος
να παραδώσεις Ψυχή
και σώμα,
όλοι οι σατανάδες,
θεοί και άγγελοι,
είναι τόσο δειλοί
που είναι μακριά κρυμμένοι,
μέσα στις ανυπαρξίας
την άβυσσο,
εκεί που δεν υπάρχει ζυγαριά
ούτε και είσοδος….

Δεν είναι φτιαγμένος Ο Έλληνας
οπό πηλό ούτε από χώμα,
είναι φτιαγμένος,
από την σκόνη τον Γαλαξιών!!!
Αυτό υποστηρίζουν και μεγάλοι
επιστήμονες αστρονόμοι!!!
«GRIFFITH OBSERVATORY»
Και εγώ λογού της εμπειρίας μου,
βάζω την ζωή μου
με την σφραγίδα μου!!
Έχω φθάσει δίχως διαστημόπλοιόν
μέχρι την σκόνη των γαλαξιών!!!
Μάρτυρες μου οι παιδική μου φίλοι
και ο Σταμάτης Στρουμπάκης
που με γύρισε πίσω!!!

Ήταν μέρα τέταρτη
στα τελεί του Μαΐ
είχαμε μισοί μέρα σχολείο 1956.
ξάστερη μέρα λιακάδα
περίπου δυο η ώρα
μετά το μεσημέρι…
ο Θεός Ηλιός να λάμπει,
χαρούμενες φωνές τα παιδιά,
μα εγώ είχα πεθάνει…
το Φως του Ηλίου παντού
και εγώ ταξίδευα
μέσα στα Άστρα!!!
Ευχάριστο υπέροχο ταξίδι!!!
Δεν είναι φοβισμός ο θάνατος!!!
Γλυκός και ευχάριστος είναι!!!
Το να ζεις με φθονερούς ανθρώπους
καθώς είναι και ο Θεός τους
αυτό είναι δυσαρέσκεια
και μεγάλος πόνος…

stayros-the-best[9]_thumb[2]

Writing by:
Σταύρος Σιταράς Ομηρίδης
© Copyright, 5 25 1999 5 19 48
hellenisticart@aol.com

 

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου